Informatsioon

tpilet-banner-338x203-est-1(1)
T grupp AS
Lastekodu 46 10144 Tallinn
Reg. kood: 10396045
E-mail: info@tpilet.ee

Informatsioon sõiduplaanide ja piletihindade kohta:

  • e-maili teel info@tpilet.ee
  • tasulisel infonumbril 12550 (iga päev ajavahemikus 8.00-20.00). Kõne maksumus on 0,30 €/minut, millele lisandub sõltuvalt helistaja kasutatavast lepingupaketist telefonioperaatori poolt kehtestatud kõnetasu (Telia: 0,3196 €/min, Tele2 0,30 €/min, Elisa 0,62 €/min – seisuga 24.03.2016)

Tpileti kasutamisel esinevate tehniliste tõrgete ja tarbijaga sõlmitud lepingutega seotud teadete ja küsimustega palume pöörduda meie poole e-maili teel info@tpilet.ee või probleem@tpilet.ee või tööpäevadel ajavahemikus 09:00-17:00 telefonil 681 3409 (tavatariif).

tpilet-banner-590x150-est-1

Kuidas saab telefoni teel infot?

Bussiinfot saab tasuliselt infoliinilt 12550 (välismaalt helistades + 372 680 0900) igapäevaselt ajavahemikus 8.00 – 20.00.  Kõne maksumus on 0,30 €/minut, millele lisandub sõltuvalt helistaja kasutatavast lepingupaketist telefonioperaatori poolt kehtestatud kõnetasu (Telia: 0,3196 €/min, Tele2 0,30 €/min, Elisa 0,62 €/min – seisuga 24.03.2016)

Tarbijatega sõlmitud lepingutega seotud teadete ja küsimustega on võimalik pöörduda meie poole tööpäevadel ajavahemikus 09:00-17:00 telefonil 681 3409  (tavatariif).

Kelle poole pöörduda tehniliste probleemidega?

www.tpilet.ee tehniline tugi on kättesaadav tööpäeviti ajavahemikus 9.00-17.00 telefonil 681 3405 ja probleem@tpilet.ee.

Kuhu pöörduda kaebuste korral?

Ostetud piletitega seotud kaebuste lahendamiseks palume saata e-kiri aadressile info@tpilet.ee või pöörduda meie poole tööpäevadel ajavahemikus 09:00-17:00 telefonil 681 3409. Lisaks on tarbijatel õigus pöörduda kaebuste lahendamiseks Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijavaidluste komisjoni poole (Rahukohtu 2, Tallinn, www.komisjon.ee). Alates 15.02.2016 on tarbijatel võimalik enda kaebus esitada tarbijavaidluste komisjonile ka läbi Euroopa Liidu elektroonilise kaebuste lahendamise keskkonna (http://ec.europa.eu/odr).

Miks sama reisi piletite hind mõnikord muutub?

Mitmed bussifirmad kasutavad enda piletihindade puhul dünaamilist hinnamudelit, mis tähendab, et bussipileti hind sõltub eelkõige pileti ostmise ajast ja nõudlusest. Mida varem reis planeeritakse, seda suurem tõenäosus on saada pilet kõige soodsama hinnaga. Bussijuhilt või reisisaatjalt ostetud pileti hind on dünaamilise hinnastamisega liinidel alati kõige kallimast hinnaklassist. Soovitame kõigil klientidel kindlate reisiplaanide olemasolul pilet www.tpilet.ee lehelt esimesel võimalusel ära osta. Konkreetse väljumise piletihinna hetkeseisu nägemiseks valige palun Tpileti veebilehe ülemisest menüüst konkreetne kuupäev. Palun arvestage, et igas hinnaklassis on piiratud arv pileteid ning piletihind muutub niipea, kui keegi soetab viimase pileti hetkel kättesaadavast hinnaklassist.

Kas bussist ostes on pileti hind sama mis on näidatud Tpileti veebilehel ja mobiilirakenduses?

Tpileti elektroonilistes müügikanalites näidatud hinnad kehtivad pileti ostmisel veebipoest või mobiilirakendusest sel hetkel. T grupp AS ei vastuta ega anna garantiid selles osas, et Tpilet.ee elektroonilistes kanalites näidatud piletihinnad kehtivad ka bussist ostmisel.

Millised ohud võivad kaasneda ostes pileti eraisiku käest?

T grupp AS piletimüügieeskiri sätestab, et piletit ei tohi ilma vastavasisulise kokkuleppeta edasi müüa. Mitteametliku edasimüüja käest ostetud pilet võib olla korduvalt müüdud või ka näiteks tagastatud. See võib omakorda viia olukorrani, kus teadmatusest eraisiku käest heatahtlikult pileti ostnud reisija ei saagi bussi, sest pilet on kas kehtetu või juba mõne teise reisija poolt kasutatud. Soovitame alati osta pileti T grupp AS ametlikust edasimüügikanalist.

Mida tähendab teade “Eelmüügipiletid on välja müüdud?”

Teade tähendab, et Tpilet.ee lehel ja bussijaama kassades müümiseks eraldatud piletid on välja müüdud, kuid sõltuvalt bussifirmast võib olla osa piletiteid müügiks bussijuhilt. Arilix OÜ, Eesti Buss OÜ (sh Simple Express ja SEBE), Lux Express AS, Estonian Lines  OÜ ja Vahesaar OÜ on eraldanud eelmüügiks kõik bussi kohad ja nende väljamüümisel ei ole bussijuhilt võimalik pileteid osta.

 Kas võin mobiilile tellitud piletiga otse bussi minna?

Piletikassast, piletiautomaadist või Tpilet.ee veebipoest ostetud pilet tuleb bussi sisenedes esitada  paberkandjal. Erandina aktsepteerivad Tpilet.ee veebipoest ostetud pdf kujul pileti ette näitamist mobiiltelefoni ekraanil järgmised vedajad: Arilix OÜ, Eesti Buss OÜ, Lux Express Estonia AS, Sarbuss AS, Sareta AS, Taisto Liinid OÜ, Taisto Express OÜ ja Estonian Lines OÜ; Hansa Bussiliinid AS ja Hansabuss AS. NB! Elektroonse piletina ei käsitleta SMS’i.

Alates 01. juunist 2017.a. kättesaadava Tpileti mobiilirakendusega ostetud piletiga saab minna kõikidele bussidele esitades pilet mobiilirakenduse ekraanil.

Millistes bussijaamades saab internetipileti ise välja printida või kassast printida lasta?

Iseteeninduskassast saab pileti printida pileti numbri järgi Tallinna ja Tartu bussijaama ning Tallinna lennujaama lahtiolekuaegadel. Kassas saab seda teha piletinumbri alusel kassade lahtioleku aegadel (Haapsalu, Jõhvi, Narva, Rakvere, Sillamäe, Valga, Võru,Viljandi bussijaamas ja Pärnu Cargobusi esinduses).

Kuni millise ajani on mul võimalik kassast pilet osta?

Piletite eelmüük kassast toimub kuni 5 minutit enne bussi väljumist.
Meie soovitame kõigil reisijatel saabuda bussijaama (olenemata sellest, kas pilet on juba ostetud või mitte) vähemalt 15 minutit enne bussi väljumist.

Kui palju aega ette saab pileteid interneti kaudu osta?

Pileteid saab interneti kaudu osta olenevalt vedajast 10 kuni 30 päeva ette.

Veebimüük lõpetatakse olenevalt vedajast 15-60 minutit enne algpeatusest väljumist.

Kas pileteid saab ka broneerida?

T-pileti süsteemis broneerimise võimalust ei ole. Et olla kindel sõiduõiguses konkreetsel reisil, tuleb pilet internetist ette ära osta.

Harjumaa maakonnaliinide kohta, mis väljuvad Balti Jaamast, saab infot telefonil 641 8218.

Kuidas bussipileteid tagasi ostetakse?

Kassast või piletimüügiautomaadist ostetud pileti tagastamiseks palume pöörduda Teile sobivasse bussijaama kassasse (vt: Kontakt). Internetist ostetud pileti tagastamine toimub T-pileti süsteemis lehel Tagasta pilet.

Kuidas toimida mobiiltelefoniga ostetud piletite tagastamiseks?

Elektroonilistest müügikanalitest ostetud pileteid on võimalik tagastada samasse müügikanalisse kust nad osteti. Kui olete ostnud pileti kasutades enne 28.05.2017 alla laaditud Tpileti mobiiliäppi või tpilet.ee veebilehe mobiiliversiooni, siis tuleb pilet tagastada sama mobiilirakenduse või veebipoe mobiiliversiooni abil. Sel moel pileti tagastamiseks  vali vasakus nurgas paiknevast menüüst „Info“ ning seejärel samast menüüst „Pileti tagastamine“.

Alates 1. juunist 2017. alla laaditud Tpileti mobiilirakenduse kasutajad saavad pileteid tagastada otse rakendusest vajutades pileti andmete all olevale nupule TAGASTA PILET.

Millised on piletite tagastamise reeglid?

Bussijaamast ostetud pileti tagastamisel:

  • Kuni 24 tundi enne bussi väljumist tagastatakse 100% pileti hinnast.
  • Kuni 5 minutit enne bussi väljumist tagastatakse 60% pileti hinnast.

Internetist ostetud pileti tagastamisel (kuni 60 minutit enne bussi väljumist):

  • Olenemata ostukorvi maksumusest on tagastamise teenustasu 1€ pileti kohta. Raha kantakse tagasi kolme tööpäeva jooksul.
  • Sõltuvalt bussifirma kehtestatud reeglitest võib pileti tagastamisel lisanduda tagastustasu. Palun tutvuge konkreetse vedaja kehtestatud reeglitega.

NB! Bussipileteid ümber ei vahetata!

Mis saab, kui ostutehing ebaõnnestub?

Kui ostutehingu mõnes etapis esineb ootamatuid tõrkeid või ostuprotsess ületab ettenähtud 12 minutit ning pileti lunastamine nurjub, palume saata reisi andmed (kuupäev, kellaaeg, marsruut, soodustused) ja pdf-formaadis maksekorraldus e-posti aadressile probleem@tpilet.ee.

Miks lisandub nullpiletile teenustasu 1€?

Internetis ja iseteenindusautomaadis peab tehingu kinnitamiseks toimuma reaalne maksmine. Katmaks tehinguga seotud kulusid, oleme kehtestanud 1€ suuruse teenustasu. Teenustasuta on nullpileteid võimalik omistada kõikide bussijaamade kassadest.

Tallinna bussijaam

Lastekodu 46, 10144 Tallinn

Bussijaam avatud: 5.00 – 1.00

Piletite müük esmaspäev-laupäev 7.00 – 20.00

Pühapäeval 08.00 – 20.00

Tartu bussijaam

Turu 2, 51014 Tartu

Bussijaam avatud: 6.00 – 21.00

Piletite müük

esmaspäev – neljapäev, laupäev 08.00-19.00

reede 08.00-20.00

pühapäev 09.00-19.00

Rahvusvaheliste liinide piletite müük: tel. 731 1300
Iga päev 9.00 – 17.45 (lõuna 13.00 – 13.30)

Haapsalu bussijaam

Raudtee 2, Haapsalu (Cargobusi esindus)

Esmaspäev-reede kell 9.00 – 17.30
(lõuna 13.00 – 14.00)

Jõhvi bussijaam

Narva mnt 8, 41536 Jõhvi (Cargobusi esindus)

Esmaspäev-reede kell 8.00 – 19.00
Laupäev-pühapäev kell 9.00 – 18.00

Narva bussijaam

Vaksali 25, 20308 Narva (Cargobusi esindus)

Esmaspäev-reede kell 8.00 – 19.00
Laupäev-pühapäev kell 9.00 – 18.00

Paide Cargobusi esindus

Jaama 15 (Paide bussijaam)

Esmaspäev-reede kell 9.00 – 18.00
(lõuna 13.00 – 14.00)

Pärnu Cargobusi esindus

Pikk 13, 80010 Pärnu

Esmaspäev-reede kell 8.00 – 19.30
Laupäeval kell 8.00 – 17.00
Pühapäeval kell 9.00 – 17.00

Rakvere bussijaam

Laada 18a, 44310 Rakvere (Cargobusi esindus)

Bussijaam avatud: 7.00-20.30
Piletite müük iga päev 7.30 – 18.00

Sillamäe bussijaam

Tallinna 9, 40233 Sillamäe (Cargobusi esindus)

Esmaspäev-reede kell 09.00 – 17.00
(lõuna 12.00 – 12.30)

Valga bussijaam

Jaama pst 2, Valga (Cargobusi esindus)

Esmaspäev-reede kell 09.00 – 18.00
(lõuna  13.00 – 14.00)

Viljandi bussijaam

Ilmarise 1, Viljandi

Esmaspäev-reede kell 07.00 – 19.00
Laupäeval kell 7.00 – 17.00
Pühapäeval kell 8.00 – 18.00

Võru bussijaam

Vilja 2, 65606 Võru (Cargobusi esindus)

Iga päev kell 7.30 – 18.30