Korduma Kippuvad Küsimused

tpilet-banner-590x150-est-1

Kuidas saab telefoni teel infot?

Bussiinfot saab tasuliselt infoliinilt 12550 (välismaalt helistades + 372 680 0900) igapäevaselt ajavahemikus 8.00 – 20.00.  Kõne maksumus on 0,30 €/minut, millele lisandub sõltuvalt helistaja kasutatavast lepingupaketist telefonioperaatori poolt kehtestatud kõnetasu (Telia: 0,3196 €/min, Tele2 0,30 €/min, Elisa 0,62 €/min – seisuga 24.03.2016)

Tarbijatega sõlmitud lepingutega seotud teadete ja küsimustega on võimalik pöörduda meie poole tööpäevadel ajavahemikus 09:00-17:00 telefonil 681 3409  (tavatariif). Sõlmitud lepiguid puudutavatele küsimustele vastab tööpäevadel ajavahemikus 09:00-17:00 telefon 6813 405 (tavatariif).

Kelle poole pöörduda tehniliste probleemidega?

www.tpilet.ee tehniline tugi on kättesaadav tööpäeviti ajavahemikus 9.00-17.00 telefonil 681 3405 ja probleem@tpilet.ee.

Kuhu pöörduda kaebuste korral?

Ostetud piletitega seotud kaebuste lahendamiseks palume saata e-kiri aadressile info@tpilet.ee või pöörduda meie poole tööpäevadel ajavahemikus 09:00-17:00 telefonil 681 3409. Lisaks on tarbijatel õigus pöörduda kaebuste lahendamiseks Tarbijakaitseameti juures teguseva tarbijavaidluste komisjoni poole (Rahukohtu 2, Tallinn, www.komisjon.ee). Alates 15.02.2016 on tarbijatel võimalik enda kaebus esitada tarbijavaidluste komisjonile ka läbi Euroopa Liidu elektroonilise kaebuste lahendamise keskkonna (http://ec.europa.eu/odr).

Miks täispileti hind Lux Expressi liinidel muutub?

Liinidel Tallinn – Narva, Tallinn – Tartu ja Tallinn – Pärnu kasutab Lux Express dünaamilist hinnamudelit, mis tähendab, et bussipileti hind sõltub eelkõige väljumisajast ja nõudlusest. Mida varem reis planeeritakse, seda suurem tõenäosus on saada pilet kõige soodsama hinnaga. Vahetult enne väljumist bussijuhilt või reisisaatjalt piletit ostes rakendub alati maksimaalne hind. Soovitame kõigil klientidel pileti www.tpilet.ee lehelt esimesel võimalusel ära osta. Konkreetse väljumise piletihinna hetkeseisu nägemiseks valige palun Tpileti veebilehe ülemisest menüüst konkreetne kuupäev. Palun arvestage, et igas hinnaklassis on loetud arv pileteid ning piletihind muutub niipea, kui keegi soetab viimase pileti hetkel kättesaadavast hinnaklassist.

Millised ohud võivad kaasneda ostes pileti eraisiku käest?

T grupp AS piletimüügieeskiri sätestab, et piletit ei tohi ilma vastavasisulise kokkuleppeta edasi müüa. Mitteametiku edasimüüja käest ostetud pilet võib olla korduvalt müüdud või ka näiteks tagastatud. See võib omakorda viia olukorrani, kus teadmatusest eraisiku käest heatahtlikult pileti ostnud reisija ei saagi bussi, sest pilet on kas kehtetu või juba mõne teise reisija poolt kasutatud. Soovitame alati osta pileti T grupp AS ametlikust edasimüügikanalist.

Mida tähendab teade “Eelmüügipiletid on välja müüdud?”

Teade tähendab, et Tpilet.ee lehel ja bussijaama kassades müümiseks eraldatud piletid on välja müüdud, kuid sõltuvalt bussifirmast võib olla osa piletiteid müügiks bussijuhilt. Arilix OÜ, Eesti Buss OÜ (sh Simple Express ja SEBE), Lux Express AS, Estonian Lines  OÜ ja Vahesaar OÜ on eraldanud eelmüügiks kõik bussi kohad ja nende väljamüümisel ei ole bussijuhilt võimalik pileteid osta.

Tundub keeruline?

Vaata videot piletiostust ning proovi julgelt – kuni pangamakseni on kõik tasuta.

Kas võin mobiilile tellitud piletiga otse bussi minna?

Bussi sisenedes peab pilet olema paberkandjal; mobiilist näidatud pileti puhul on bussijuhil õigus keelduda reisija bussi lubamisest (v.a OÜ Eesti Buss, Lux Express Estonia AS ja OÜ Estonian Lines kes aktsepteerivad bussipileteid ka elektroonsel kujul. Elektroone pilet tuleb tellida e-posti aadressile, mida on võimalik avada ka telefonist. NB! Elektroonse piletina ei käsitleta SMS’i).

Milliste kodus prinditud piletitega saab otse bussi minna?

Praeguse seisuga aktsepteerivad kodus prinditud pileteid Arilix OÜ, Bussipartner OÜ, Bussiproff OÜ, Ekspress Auto L OÜ, Estonian Lines OÜ, Forcen Grupp OÜ, GoBus AS, Hansabuss AS, Hansa Bussiliinid AS, Kalle Bussid OÜ, Lux Express Estonia AS, M.K.Reis-X OÜ, MK Autobuss AS, Presto OÜ, Sarbuss AS, Sareta AS, OÜ Eesti Buss (SEBE), Sirel Reisid OÜ, Taisto Express OÜ, Taisto Liinid OÜ, Vahesaar OÜ ja Askälä Grupp OÜ.

Millistes bussijaamades saab internetipileti ise välja printida või kassast printida lasta?

Iseteeninduskassast saab pileti printida pileti numbri järgi Tallinna ja Tartu bussijaama ning Tallinna lennujaama lahtiolekuaegadel. Kassas saab seda teha piletinumbri alusel kassade lahtioleku aegadel (Haapsalu, Jõhvi, Narva, Rakvere, Sillamäe, Valga, Võru,Viljandi bussijaamas ja Pärnu Cargobusi esinduses).

Kuni millise ajani on mul võimalik kassast pilet osta?

Piletite eelmüük kassast toimub kuni 5 minutit enne bussi väljumist.
Meie soovitame kõigil reisijatel saabuda bussijaama (olenemata sellest, kas pilet on juba ostetud või mitte) vähemalt 15 minutit enne bussi väljumist.

Kui palju aega ette saab pileteid interneti kaudu osta?

Pileteid saab interneti kaudu osta olenevalt vedajast 10 kuni 30 päeva ette.

Veebimüük lõpetatakse olenevalt vedajast 15-60 minutit enne algpeatusest väljumist.

Kas pileteid saab ka broneerida?

T-pileti süsteemis broneerimise võimalust ei ole. Et olla kindel sõiduõiguses konkreetsel reisil, tuleb pilet internetist ette ära osta.

Miks puudub teatud liinidel „osta“ nupp, hinnad või koguni terve liiniinfo?

Hetkeseisuga on andmebaasis T grupp AS teenindatavate piletimüügipunktidega seotud liinid. Hetkel on neid üksteist: Tallinn, Tartu, Võru, Rakvere, Narva, Jõhvi, Haapsalu, Pärnu, Valga, Sillamäe ja Viljandi.

Harjumaa maakonnaliinide kohta, mis väljuvad Balti Jaamast, saab infot telefonil 641 8218.

Kuidas bussipileteid tagasi ostetakse?

Kassast või piletimüügiautomaadist ostetud pileti tagastamiseks palume pöörduda Teile sobivasse bussijaama kassasse (vt: Kontakt). Internetist ostetud pileti tagastamine toimub T-pileti süsteemis lehel Tagasta pilet.

Millised on piletite tagastamise reeglid?

Bussijaamast ostetud pileti tagastamisel:

  • Kuni 24 tundi enne bussi väljumist tagastatakse 100% pileti hinnast.
  • Kuni 5 minutit enne bussi väljumist tagastatakse 60% pileti hinnast.

Internetist ostetud pileti tagastamisel (kuni 60 minutit enne bussi väljumist):

  • Olenemata ostukorvi maksumusest on tagastamise teenustasu 1€ pileti kohta. Raha kantakse tagasi kolme tööpäeva jooksul.
  • Sõltuvalt bussifirma kehtestatud reeglitest võib pileti tagastamisel lisanduda tagastustasu. Palun tutvuge konkreetse vedaja kehtestatud reeglitega.

NB! Bussipileteid ümber vahetada pole võimalik!

Kas bussipiletite eest on võimalik tasuda pangakaardiga?

Tallinna bussijaamas ja Tartu bussijaamas on võimalik bussipiletite eest tasuda pangakaardiga. Teiste linnade T grupp AS kassades on võimalik bussipiletite eest tasuda vaid sularahas.

Millised on võimalikud makseviisid internetist ostes?

  • Internetipangas pangalingi kaudu – toetatud on järgmised pangad:

Nordea pank Swedbank SEB pank Krediidipank Danske pank LHV pank

  • Krediitkaardiga:

Mastercard Visa

Pärast tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Pärast kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas.

Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, need tagavad, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

  • Kliendilepingu krediit:

Pärast lepingu sõlmimist T grupp AS-ga saadetakse kliendile kasutajatunnus ja parool. Sooritatud ostude eest esitatakse järgmise kuu alguses arve.

Miks kuvab tpilet.ee teadet “Pileti ostmiseks peab olema brauseris JavaScript lubatud”?

Tpilet.ee veebis aitab JavaScript täita lähte- ja sihtpunkti välju ning laadida vajaliku detailsusega sõiduplaani. Veebibrauserid toetavad JavaScripti, ent mõnes arvutis võib see olla turvakaalutlustel ära keelatud – tõenäoliselt oled seda teinud ise või on tegu töökoha / kooli / raamatukogu / internetipunkti IT-poliitikaga. Õpetuse JavaScripti lubamiseks leiad http://enable-javascript.com, kui sellest ei piisa, tuleb pöörduda IT-tugiisiku poole ja paluda kaaluda võimalust lisada www.tpilet.ee turvaliste saitide loetellu või aidata muuta Sinu arvuti seadistusi.

Mis saab, kui ostutehing ebaõnnestub?

Kui ostutehingu mõnes etapis esineb ootamatuid tõrkeid või ostuprotsess ületab ettenähtud 12 minutit ning pileti lunastamine nurjub, palume saata reisi andmed (kuupäev, kellaaeg, marsruut, soodustused) ja pdf-formaadis maksekorraldus e-posti aadressile probleem@tpilet.ee.

Miks lisandub nullpiletile teenustasu 1€?

Internetis ja iseteenindusautomaadis peab tehingu kinnitamiseks toimuma reaalne maksmine. Katmaks tehinguga seotud kulusid, oleme kehtestanud 1€ suuruse teenustasu. Teenustasuta on nullpileteid võimalik omistada kõikide bussijaamade kassadest.